2013-10-17 Ogłoszenie - Publikacja TED
- Szczegóły
- Utworzono: poniedziałek, 12 styczeń 2015 11:36
Dz.U./S S202 17/10/2013 350546-2013-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na sługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:350546-2013:TEXT:PL:HTML
Polska-Krosno Odrzańskie: Nadzór nad robotami budowlanymi
2013/S 202-350546
Ogłoszenie o zamówieniu ? zamówienia sektorowe
Usługi
Dyrektywa 2004/17/WE
Sekcja I: Podmiot zamawiający
I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Krośnieńskie Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne Sp. z o.o.
ul. Wiejska 23
66-600 Krosno Odrzańskie
POLSKA
Tel.: +48 683833672
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Faks: +48 683599121
Adresy internetowe:
Ogólny adres podmiotu zamawiającego: http://www.kpwk-krosnoodrzanskie.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dynamicznego systemu zakupów)
można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e)
punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2) Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Inny: Środowisko
I.3) Udzielenie zamówienia w imieniu innych podmiotów zamawiających
Podmiot zamawiający dokonuje zakupu w imieniu innych podmiotów zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez podmiot zamawiający:
?Pełnienie funkcji inżyniera dla kontraktu R 3 i R 4 w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki ściekowej w
aglomeracji Krosno Odrzańskie Etap ? I , nr POIS.01.01.00-00-248/10?.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia
usług
Usługi
Kategoria usług: nr 12: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi
urbanistyczne, architektury krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi
badań i analiz technicznych
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Gmina
Krosno Odrzańskie
Kod NUTS PL432
II.1.3) Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
(DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu:
1. Przedmiotem zamówienia są Usługi obejmujące:
pełnienie funkcji Inżyniera w rozumieniu Warunków Kontraktowych FIDIC ?Zółty? dla Urządzeń oraz
projektowania i Budowy ? wydanie angielsko ? polskie niezmienione 2008 z erratą , tłumaczenie pierwszego
wydania 1999, związanych z technicznym, finansowym i administracyjnym zarządzaniem Kontraktami:
a) "Projektowanie i budowa obwodowej sieci wodociągowej wraz z infrastrukturą techniczną (SUW),
obejmującej miejscowości: Chojna, Wężyska, Brzózka, Nowy Raduszec, Strumienno, Retno, Sarbia, Czarnowo
i Sarnie Łęgi" (R 3);
b) ?Infrastruktura wodociągowa prawobrzeżnej części gminy Krosno Odrzańskie? (R 4)
na Roboty w ramach Projektu, oraz wykonywanie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i koordynatora
czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z postanowieniami decyzji o Pozwoleniu na budowę,
przepisami polskiego prawa, w szczególności ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U.
z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.).
Szczegółowy zakres Usług zawiera Opis przedmiotu zamówienia (Część 3 SOWPN).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
71247000, 71248000, 71244000
II.1.7) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8) Informacje o częściach zamówienia
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
1. Przedmiotem zamówienia są Usługi obejmujące:
pełnienie funkcji Inżyniera w rozumieniu Warunków Kontraktowych FIDIC ?Zółty? dla Urządzeń oraz
projektowania i Budowy ? wydanie angielsko ? polskie niezmienione 2008 z erratą , tłumaczenie pierwszego
wydania 1999, związanych z technicznym, finansowym i administracyjnym zarządzaniem Kontraktami:
a) "Projektowanie i budowa obwodowej sieci wodociągowej wraz z infrastrukturą techniczną (SUW),
obejmującej miejscowości: Chojna, Wężyska, Brzózka, Nowy Raduszec, Strumienno, Retno, Sarbia, Czarnowo
i Sarnie Łęgi" (R 3);
b) ?Infrastruktura wodociągowa prawobrzeżnej części gminy Krosno Odrzańskie? (R 4)
na Roboty w ramach Projektu, oraz wykonywanie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i koordynatora
czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z postanowieniami decyzji o Pozwoleniu na budowę,
przepisami polskiego prawa, w szczególności ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U.
z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.).
Szczegółowy zakres Usług zawiera Opis przedmiotu zamówienia (Część 3 SOWPN).
Szacunkowa wartość bez VAT: 200 000 PLN
II.2.2) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3) Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 2.1.2014 Zakończenie 31.3.2016
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
1. W niniejszym postępowaniu zamawiający, żąda od wykonawców wniesienia wadium. Kwota wadium: 6000,00
(słownie: sześć tysięcy 00/100) PLN.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych;
gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem w PLN na następujący rachunek zamawiającego.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za
pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący
rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
3.Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Zabezpieczenie
należytego wykonania Umowy winno zostać wniesione w PLN.
Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania Umowy w wysokości 10 % ceny ofertowej.
Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w
kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że
zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada
2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na wskazany przez Zamawiającego
rachunek bankowy Zamawiającego.
III.1.2) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je
regulujących:
Zamawiający będzie dokonywał zapłaty w następujący sposób:
Zapłaty za faktury przejściowe będą dokonywane w terminie do 30 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego
prawidłowo sporządzonych faktur Inżyniera wraz z dowodami regularnych płatności składek ubezpieczeniowych
oraz odpowiednich raportów przejściowych zatwierdzonych przez Zamawiającego, jak określone zostało w
Załączniku nr 1 do Umowy [Opis przedmiotu zamówienia].
Zamawiający dokona płatności końcowej w wysokości 10% wartości Wynagrodzenia określonego w p. 4 Aktu
Umowy w terminie do 30 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury Inżyniera
wraz z towarzyszącym jej Świadectwem Przejęcia wraz z dokumentami opisanymi w Załączniku nr 1 do umowy
[Opis przedmiotu zamówienia].
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
3. W przypadku udzielenia zamówienia wykonawcom, którzy wspólnie ubiegali się o zamówienie (konsorcjum,
spółka cywilna), zamawiający zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
III.1.4) Inne szczególne warunki:
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2) Warunki udziału
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub
handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. O udzielenie zamówienia
mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w załączniku nr
4 do niniejszej IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch
lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenie musi być złożone (podpisane) przez Pełnomocnika
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) przez
wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia).
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert;
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ?
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ?
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentów, o których mowa w dział VI.B pkt. 1-3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości [dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert],
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu [dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert].
Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania ? wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu oraz czy wykonawca podlega
odrzuceniu z postępowania zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, według
formuły: spełnia ? nie spełnia.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: a) w zakresie sytuacji
ekonomicznej Wykonawca musi posiadać średnioroczny przychód ze sprzedaży netto za ostatnie 3 lata
obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy ? za ten okres w wysokości nie mniejszej niż 400.000,00 netto
PLN;
b) w zakresie sytuacji finansowej Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w
wysokości co najmniej 100.000,00 PLN lub jej równowartość w walucie.
Do przeliczenia wszelkich wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs
przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia
o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod
następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm Ten sam kurs
przeliczeniowy zamawiający przyjmuje przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
c) Wykonawca winien wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż w
wysokości 500.000,00 PLN.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej
Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty
wymienione w punkcie VI.A.5) i VI.A.6) oraz VI.A.7) niniejszej IDW:
a) Rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania
finansowego składają inny dokument określający przychody ze sprzedaży netto - za okres ostatnich 3 lat
obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
b) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzająca wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) Aktualna polisa (opłacona) lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie świadczonych usług objętych przedmiotem
zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 PLN lub jej równowartość wg kursu ogłoszonego przez
Narodowy Bank Polski obowiązującego na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Dzienniku
Urzędowym Unii Europejskiej, ważną co najmniej w dniu składania oferty.
Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty wg
formuły ?spełnia / nie spełnia".
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do
wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym
celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.2.3) Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Posiadania wiedzy i
doświadczenia, tj.:
Wykonawca winien wykazać wykonanie realizacji usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- jedną usługę Inżyniera Kontraktu, której przedmiotem było zarządzanie techniczne, finansowe i
administracyjne oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zakończonych robót budowlanych
o wartości robót co najmniej 6.500.000,00 PLN (bez podatku VAT) obejmujących budowę nowej sieci
wodociągowej o długości minimum 15 kilometrów oraz budowę, przebudowę lub rozbudowę co najmniej jednej
stacji uzdatniania wody.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty
wymienione w punkcie VI.A.2) niniejszej SOWPN. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie
dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty wg formuły ?spełnia / nie spełnia".
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
Wykonawca winien dysponować następującymi osobami (kluczowi specjaliści) lub przedstawić pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji następujących osób na okres korzystania z nich
przy wykonywaniu zamówienia:
(i) Kierownik Zespołu: inżynier, specjalista w zakresie zarządzania, nadzorowania i rozliczania kontraktów na
roboty, posiadający:
- co najmniej 7-letnie doświadczenie jako kierownik zespołu nadzorującego realizację robót budowlanych, w tym
co najmniej jednego kontraktu realizowanego na warunkach kontraktowych dla urządzeń oraz projektowania i
budowy (FIDIC ?zółty?) na roboty o wartości nie mniejszej niż 6.500.000,00 PLN (bez VAT) z zakresu gospodarki
wodno-ściekowej w tym budowę, przebudowę lub rozbudowę co najmniej jednej stacji uzdatniania wody;
doświadczenie to winno obejmować rozliczanie rzeczowe i finansowe robót oraz sporządzanie związanej z tym
sprawozdawczości (raportów technicznych i finansowych);
- dobrą znajomość języka polskiego, w mowie i w piśmie; lub zapewnienie tłumacza.
(ii) Inspektor Nadzoru w zakresie robót instalacji i sieci sanitarnych posiadający:
- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót lub inspektor nadzoru;
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane
na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. (Zamawiający dopuszcza więcej niż jedną osobę dla
spełnienia łącznie wymogu posiadania uprawnień);
(iii) Inspektor Nadzoru w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i automatyki, posiadający:
- co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami elektrycznymi oraz z zakresu
automatyki (AKPiA).
- uprawienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń albo odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów
(iv) Inspektor Nadzoru w zakresie robót konstrukcyjno -budowlanych posiadający:
- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót budowlanych lub inspektor nadzoru robót
budowlanych potwierdzone nadzorowaniem lub kierowaniem robotami konstrukcyjno - budowlanymi obiektów z
zakresu inżynierii ochrony środowiska;
- uprawnienia budowlane do nadzorowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno
- budowlanej bez ograniczeń albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej
funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
(v) Inspektor Nadzoru w zakresie robót drogowych posiadający:
- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót drogowych lub inspektor nadzoru robót
drogowych;
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń
albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów .
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej
Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie.
Wykonawca składa oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia wymienione w
pkt. V.1.3) ? (ii), (iii), (iv), (v) posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia zgodne z ustawą z dnia 7 lipca
1994 ? Prawo budowlane oraz aktualnie obowiązującym rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z
dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub uprawnienia nabyte
za granicą ? w przypadku osób uprawnionych do wykonywania usług na terenie Polski, na podstawie odrębnych
przepisów.
Wskazane w pkt. V.1.3) ? (i), (ii), (iii), (iv), (v) osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego.
W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest
zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w
kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty
wymienione w dziale VI.A.3) i VI.A.4) niniejszej IDW.
a) Wykaz zamówień (usług) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia
wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych zamówień sporządzony według wzoru
stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że
zamówienia zostały wykonane należycie.
b) W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób
(kluczowych specjalistów), którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania
zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wykaz
winien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW. Wykonawcy składający
ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz.
c) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według załącznika nr 5 do
niniejszej IDW;
Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty wg
formuły ?spełnia / nie spełnia".
III.2.4) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1) Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2) Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie
usługi: nie
Sekcja IV: Procedura
IV.1) Rodzaj procedury
IV.1.1) Rodzaj procedury
Otwarty
IV.2) Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2) Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez podmiot zamawiający:
JRP/P/4/2013
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: ..
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
6.11.2013 - 10:00
IV.3.5) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 6.11.2013 - 10:30
Miejscowość
KPWK Sp. z o.o., ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): ?Uporządkowanie gospodarki ściekowej
w aglomeracji Krosno Odrzańskie ? etap I?, nr POIS.01.01.00-00-248/10.
VI.3) Informacje dodatkowe:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej
obowiązujących progów kwotowych ? zamówienia sektorowego ? art. 132 ust. 1 pkt. 4 i art. 132 ust. 2 ? Prawo
zamówień publicznych na podstawie Regulaminu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w
KPWK Sp. z o.o. oraz z zastosowaniem Kodeksu cywilnego.
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
VI.4.2) Składanie odwołań
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
15.10.2013
Specyfikacja i ogłoszenie do pobrania tutaj