Aktualności
eBOK
- Szczegóły
- Utworzono: środa, 04 marzec 2020 10:07
Wychodząc naprzeciw zmieniającym się potrzebom naszych Odbiorców usług Krośnieńskie Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Komunalne Sp. z o.o. uruchomiło aplikację Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK).
Korzystanie z wspomnianej aplikacji ułatwi Państwu m.in.:
- sprawdzanie stanu wodomierza,
- podgląd i wydruk wystawionych faktur,
- wglądu do umowy na dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków.
eBOK umożliwia także wysłanie zgłoszenia w formie elektronicznej i ułatwi ustalenie danych do prawidłowego wypełnienie deklaracji śmieciowej.
Zalogowani użytkownicy nowej aplikacji zyskują bieżący dostęp do aktualnego salda odbiorcy i informacji, które faktury zostały opłacone. Mogą też zapoznać się z wykresem prezentującym zużycie wody w zadanym okresie rozliczeniowym.
Zachęcamy wszystkich Obiorców do korzystania z funkcjonalności eBOK przez 24 godziny na dobę.
Wejdź na stronę internetową www.kpwk-krosnoodrzanskie.pl zakładka eBOK i załóż konto.
Procedura rejestracji jest następująca:
- Wypełniamy formularz automatycznej rejestracji w systemie, w tym celu najlepiej mieć przy sobie ostatnią fakturę.
- W trakcie wypełniania formularza automatycznej rejestracji podajemy następujące dane: identyfikator odbiorcy z faktury, imię i nazwisko lub nazwę firmy, numer PESEL lub NIP, numer ostatniej faktury, kwotę ostatniej faktury, adres e-mail i numer telefonu komórkowego.
- Po prawidłowym wypełnieniu formularza aktywacyjnego na wskazany adres e-mail (po upływie około 2 godzin) aplikacja automatycznie odeśle hasło dostępu do konta w eBOK.
- W razie problemów z aktywacją konta w eBOK prosimy o kontakt pod nr tel. 68 383 36 73.
Korzystaj z pełnej informacji o zużyciu wody w Twoim domu!